
Nova sezona Superlige Srbije je počela u subotu mečevima na Marakani i u Pančevu. Obe uvodne utakmice bile su zakazane za 20 časova, a isti je slučaj i u nedelju (danas) kada se čak pet utakmica, između ostalog i duel Železničar – Partizan u Pančevu, igraju u istom terminu.
Zanimljivo, i u ponedeljak uveče je duel između OFK Beograda i Spartaka, koji se igra na stadionu “Mišel Platini” u Staroj Pazovi zakazan za 20 sati, a zvanično objašnjenje je da je sve to zbog vrućine.
Stari izgovor – vrućina
Prema pojedinim izvorima, direktor takmičenja Superlige Aleksandar Pivić, odlučio je da termini prvog kola budu postavljeni na 20 časova zbog visokih letnjih temperatura, kako bi se izbegla ekstremna vrućina tokom i osigurala optimalna atmosfera za igrače i navijače.
To znači da će ljubitelji fudbala u Srbiji morati da se odluče za jednu od četiri utakmice koje se igraju u istom terminu ukoliko žele da ih pogledaju, jer sve počinju u isto vreme. Utisak je da je rukovodstvo Superlige ovim potezom propustilo dobru priliku da pokuša da podigne popularnost takmičenja i izdvoji neki meč recimo u termin od 18 sati kako se termini ne bi preklapali.
SOCCERBET KVOTE: SUPERLIGA SRBIJE
To bi bilo posebno razumno u ovom periodu godine kada nema prenosa iz čuvenih “liga petice”, koje bi verovatno odvukle pažnju srpske publike jer, složićete se, mnogo je zanimljivije gledati Liverpul ili Mančester siti od Mladosti iz Lučana. Ali, evidentan je izostanak osećaja i želje da se nešto promeni.
Nemcima nije vrućina…
Zanimljivo je da na primer nemačka Cvajta počinje ove sezone 1. avgusta, čak tri nedelje pre Bundeslige i to zbog želje rukovodstva lige da obezbedi što više TV prenosa i tako radi na popularizaciji ovog ranga takmičenja. Tamo nema bežanja od vrućine, igra se u prepoznatljivim terminima za ovaj rang – od 13 časova subotom i 13.30 sati nedeljom, uz dva derbija od 20.30.
Dakle, Superliga Srbije je propustila priliku da iskoristi prazan TV prostor i pruži veću vidljivost svojim klubovima. Umesto toga, svi mečevi su “natrpani” u isti termin – navodno zbog vremenskih uslova – ali bez šire strategije o razvoju popularnosti takmičenja.
I dalje čekamo da neko pokaže da oseća tržište…
