
Fudbalski klub Partizan i italijanska sportska kompanija Kapa ponovo su udružili snage!
Crno-beli su danas objavili da su potpisali ugovor o tehničkom sponzorstvu sa Kapom, koji će stupiti na snagu od sezone 2025/2026. tako da će od tad dresovi Pume otići u zaborav.
U saopštenju se navodi da je u pitanju trogodišnja saradnja, u okviru koje će Kapa opremati sve selekcije FK Partizan, od prvog tima do Omladinske škole.
Partizan će Kapine dresove nositi uz nekoliciku velikih evropskih klubova kao što su: Monako, Đenova, Fiorentina, Empoli, Breša, Mec, Aris, Valjadolid, Deportivo la Korunja, Versaj, Hal…
🤝🏼 FK Partizan i Kappa, renomirani italijanski sportski brend, započinju trogodišnju saradnju koja stupa na snagu od sezone 2025/26. U okviru dogovora o tehničkom sponzoru, Kappa će opremati sve selekcije FK Partizan – od prvog tima do Omladinske škole – čime se vraća identitet i… pic.twitter.com/HIhTAEl2QE
— FK Partizan (@FKPartizanBG) March 26, 2025
Milka Forcan: “Kapa simbolizuje jedan od najuspešnijih perioda u novijoj istoriji kluba”
– Udružujemo snage kako bi zajedno ispisali novu, uspešniju stranicu u godini velikog jubileja – 80 godina od osnivanja kluba – ističe se na zvaničnom sajtu Partizana.
Članica Radne grupe FK Partizan, Milka Forcan, izjavila je:
– Tokom proteklih meseci vodili smo iscrpne pregovore sa najvećim svetskim brendovima sportske opreme. Na kraju, od šest ili sedam pristiglih ponuda, Radna grupa je jednoglasno odabrala Kapu. Pri donošenju odluke vodili smo se jasnim komercijalnim uslovima, ali podjednako nam je bila važna i emotivna komponenta, jer za naše navijače Kapa simbolizuje jedan od najuspešnijih perioda u novijoj istoriji kluba, tokom kojeg smo osvojili pet nacionalnih titula, uključujući tri ‘duple krune’.
Dres Kapa je takođe jedna od prvih asocijacija na naš prvi nastup u Ligi šampiona, a sada, nakon više od dvadeset godina, želimo da vratimo identitet Partizanu, kao i prepoznatljiv stil. Napominjem da će, za razliku od dosadašnje prakse, sve selekcije Partizana nastupati u opremi istog proizvođača, što je za nas takođe pitanje od suštinske važnosti – kaže Forcan.

