Fudbal
Barsa bukvalno ulazi pod kožu svojim navijačima: Kakav genijalan marketinški potez Katalonaca
Barselona ne prestaje sa inovacijama i potragom za novim poslovnim putevima kako bi se ovaj klub približio zaradi koju akumuliraju najbogatiji klubovi širom sveta.
Ovog puta ozvaničena je prodaja nove i originalne ideje, kolekcije ograničenih tetovaža kako bi Barsa zauvek ostala ovekovečena na koži svojih navijača.
Ovo je značajan korak ka približavanju novim generacijama i na taj način Barsa postaje prvi globalni brend koji je lansirao zvaničnu kolekciju tetovaža.
Tetovaže su jedan od najpopularnijih svetskih trendova u ovom trenutku, i zato će klub od ovog petka pustiti u prodaju ograničenih 1.899 jedinica, uz koje će biti priložen i službeni sertifikat.
✍️🔵🔴 El Barça lanza su primera colección oficial de tatuajes: "Barça per sempre"https://t.co/tbh9K4GiJ1
— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) December 18, 2024
Oni srećnici koji kupe bilo koju od pomenutih tetovaža imaće pristup prednostima, specijalnim popustima i iskustvu na novom i renoviranom stadionu “Spotifi Kamp Nou”.
Кolekcija obuhvata više od 30 dizajnova sa crnim i šarenim mastilom, koji će uključivati i imidže Barse kao što su štit, stadion ili drugi amblematski simboli i slogani.
Pored toga, prvi navijači koji obave kupovinu imaće priliku da se tetoviraju u klupskom šopu, a ostale tetovaže će uraditi studio “Oshun” u svojim objektima u velikim gradovima u Španiji.