
Fudbal
Pokazna vežba šta znači marketing: Liverpul od Virca zaradio 6.000.000 € za sat vremena
Fudbalski klub Liverpul uspeo je da za samo sat vremena vrati deo investicije u nemačkog vezistu Florijana Virca. I to zahvaljujući – prodaji dresova.
U petak je počela zvanična prodaja novog dresa sa brojem sedam koji će nositi Virc, a interesovanje navijača je bilo neverovatno – dresovi su bukvalno planuli!
Veliki deo uspeha pripisuje se i novom dizajnu koji potpisuje “Adidas”. Kombinacija atraktivnog izgleda, imena velikog pojačanja i euforije među navijačima pokazala se kao dobitna marketinška formula.
Prema prvim podacima, za samo 60 minuta prodato je čak 42.000 dresova, a sa cenom od 148 evra po komadu, Liverpul je inkasirao više od 6,2 miliona evra za manje od jednog sata.
Podsetimo, Florijan Virc je ovog leta stigao iz Bajera Leverkuzen u transferu vrednom oko 140 miliona evra, a već sada pokazuje da će biti i sportski i komercijalni pogodak za “redse”.
Florian Wirtz. 😍 pic.twitter.com/ufV5hDvbuZ
— Samuel (@SamueILFC) August 1, 2025
