Pratite nas preko:
Serbia's Novak Djokovic reacts during his singles semifinal tennis match against Spain's Carlos Alcaraz of the ATP World Tour Finals at the Pala Alpitour, in Turin, Italy, Saturday, Nov. 18, 2023. (AP Photo/Antonio Calanni)
Zarađuje i van tenisa: Đoković (Foto: Beta/AP Photo/Antonio Calanni)

Đoković

Novakov biznis budućnosti: Flašica pića od 5.500 dinara

Najbolji teniser sveta Novak Đoković je trijumfalno okončao 2023. godinu pobedom na završnom Mastersu u Torinu, a tom prilikom je poručio da nema nameru da se zaustavi ni u 2024.

Srbin ima velike ambicije, ne samo vezane za tenis već i na poslovnom planu za početak nove godine, a u nedelju uveče je samo malo zagolicao maštu javnosti.

– Mogu da dam i neku blagu najavu onoga što ćete videti u Australiji. Tu ću otpočeti novi biznis koji ću promovisati za vreme turnira tamo. U pitanju je novo sportsko piće, moje hidrataciono, sa tim ću krenuti, brend će obuhvatati mnogo različitih proizvoda u oblasti zdravlja i velnesa i tome se radujem. Vreme je da koristim te komercijalne stvari, u tom preduzetničkom smislu – rekao je Đoković.

Velika globalna promocija

Biće to velika globalna promocija partnerstva sa mladom i brzorastućom kompanijom “Voterdrop” iz Beča, čiji je Novak suinvestior i zvanični ambasador (nosio je natpis na ruci). Đoković je početkom godine investirao u ovu kompaniju nekoliko miliona evra, a promocijom proizvoda pokušaće da joj donese i ogromnu zaradu.

Kompanija iz Beča je, inače, godinu dana pre potpisane saradne sa Đokovićem ostvarila zaradu od čak 60 miliona evra, a na tržištu pića prisutni su od 2016. godine kada su ponudili šumeće tablete bez šećera, kao zamenu za slatka, gazirana pića u plastičnoj ambalaži.

Novak Đoković na meču osmine finala US opena protiv Borne Goje
Foto: Beta/AP Photo/John Minchillo

Flašica i piće koštaju 50 evra

Đoković će u Australiji promovisati “Mikrolajt”, energetsko piće koje sadži pet elektrolita i devet vitamina i prodaje se u ukusima dinje, borovnice i grejpfruta. Već sada smeša za piće može da se kupi onlajn za oko 1.000 dinara, dok specijalna flašica u kojoj se napitak meša košta 4.500 dinara.

Zahvaljujući specifičnom obliku flašice smanjuje se formiranje otpada, a pritom se podiže i svest o negativnom uticaju slatkih pića.

Inače, Novakovi partneri za svoj proizvod tvrde da je potpuno bez šećera i kofeina.

Zaradio 350 miliona van terena

Nemački mediji pisali su početkom ove godine da je kompanija od Đokovića dobila „značajnu sedmocifrenu” investiciju i da će Srbin biti dugoročni brend ambasador.

Navodno je do dogovora o investiranju i saradnji došlo tokom susreta u Španiji krajem prošle godine i da je sastanak trajao duže od predviđenih 60 minuta.

– Novakova posvećenost zdravom i održivom životu savršeno je u skladu sa našom misijom. Uvereni smo da uz podršku Đokovića možemo da ostvarimo pravi uticaj, duboko uzdrmamo i promenimo industriju pića – kaže Martin Marej, vlasnik i osnivač kompanije.

U svakom slučaju Novak Đoković ovim poslovnim poduhvatom samo uvećava lično bogatstvo. Procenjuje se da je najbolji teniser sveta van terena od raznih poslovnih investicija i sponzorskih ugovora zaradio do sada oko 350 mliona evra.

Komentari (0)

Dodaj komentar

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena, obavezna polja su označena (*)

Đoković