Porto je u petak ujutru pokrenuo revoluciju u marketingu kada je u pitanju portugalski fudbal, stavljajući na prodaju važne klupske predmete.
Cilj ove akcije je da omogući navijačima da kupe jedinstvene proizvode “od istorijske važnosti, autentične za klub s namerom da oni postanu pravo blago za sve navijače Porta i kolekcionare”.
Prvi predmeti koji su stavljeni na prodaju, ekskluzivno u klupskoj onlajn prodavnici su mreže, kao i četiri korner zastavice sa utakmice protiv Šahtjora minule nedelje (5:3), posle koje je Porto obezbedio plasman u osminu finala Lige šampiona.
Međutim, cene nisu za svačiji džep jer pojedini predmeti koštaju preko 1.000 evra.
– Bilo da se radi o lopti, korner zastavici ili stolici… Porto će tokom sezone omogućiti svojim navijačima da kupe sve te predmete i učine ih delom svog emocionalnog života. Jedinstveni proizvodi, sa sopstvenom istorijom, biće pravo blago za navijače Porta. Moto je jasan: budi ponosan vlasnik dela klupske istorije – navodi se na sajtu Zmajeva.
Ovakav koncept već je ustaljen u velikim evropskim klubovima, poput Barselone ili Arsenala, dok je Porto po ovome pionir u portuglaskom fudbalu.