U nedelju uveče San Francisko 49ersi su eliminisali Detroit Lajonse u pretposlednjoj utakmici sezone u NFC finalu NFL-a. Tako su se Pardi i ekipa pridružili Kanzas Siti Čifsima, koji su nekoliko sati ranije pobedili Rejvense u Baltimoru.
Tako će Superbol biti revanš finala 2020. između jednog od najistorijskih klubova u NFL-u (49ersa, koji sa pet titula zaostaje samo za Nju Ingland Patriotama i Pitsburg Stilersima) i najdominantnijeg tima u deceniji (Čifsi idu na Superboulu četvrti put u poslednjih pet godina).
Ipak, svi razgovori u sportskim emisijama u Americi nisu se odnosili na NFL, već se pričalo o Tejlor Svift, i o tome da li će pevačica moći da stigne na Superbol u Las Vegasu.
NFL je ove sezone zahvatio talas zvani Tejlor Svift, nakon što je na videlo izašla ljubavna veza pevačice sa Trevisom Kelsijem, igračem Kanzas Siti Čifsa. Njih dvoje nisu krili vezu, te je pevačica i sama počela da se pojavljuje na utakmicama svog dečka, a NFl teško da je našao bolji oblik promocije.
Tu je Tejlor – tu je i 16 miliona ljudi više
Tejlor Svift je četvrta najpraćenija osoba na društvenim mrežama (posle Kristijana Ronalda, Selene Gomez i Džastina Bibera) i ima izuzetno entuzijastične obožavaoce, gotovo na granici fanatizma.
Iznenadna veza sa NFL-om privukla je novu publiku za ovaj sport, čiji je rejting drastično opadao u prethodnim godinama. Međutim ove godine od trećeg kola kada je par obelodanio vezu gledanost se drastično povećala – gledanost muške publike je porasla za 6 posto, dok kod ženske publike čak za 9% u odnosu na prethodnu sezonu. Štaviše, među ženama, NFL je imao najveću gledanost od kada je krenula statistika da se meri.
Utakmica Čifsa protiv Bafalo Bilsa, u prvoj rundi plej-ofa, dostigla je rekordnu gledanost od 50,4 miliona gledalaca – poređenja radi prethodne godine u istom periodu godine utakmicu Čifsa protiv Džeksonvila, gledalo je oko 34,3 miliona ljudi.
Svift donela organizaciji milione dolara
Nemoguće je sa sigurnošću garantovati da će puni uticaj na oporavak NFL-a doći od Tejlor Svift, ali postoje i drugi merljivi podaci.
Prema Eriku Smolvudu, predsedniku Apek marketing grupe, Svift je doprinela zaradi od čak 331,5 miliona dolara NFL-u i Kanzas Siti Čifsima (brendu). Takođe iz tog razloga nije iznenađujuće što je jedna od glavnih tema “preko bare” da li će popularna Tej Tej biti na Superboulu.
Ona 10. februara ima poslednji koncert na mini turneji u Tokiju, ali razlika u vremenu joj ide u prilog uprkos leto od minimum 13 sati. Međutim, iz bezbednosnih razloga, vazdušni prostor u gradu koji je domaćin najvećeg sportskog događaja u SAD obično se zatvara satima pre te ostaje da se vidi da li će vlasti promeniti zakon zbog Tejlor Svift.
Prodaja dresova naglo skočila
Sve što Svift radi njeni fanovi kopiraju, stoga nije bilo iznenađenje da je Kristin Juščik, supruga igrača San Francisco 49ersa koji pravi NFL odeću po meri za slavne ličnosti, dobila više od pola miliona pratilaca na društvenim mrežama nakon što je Tejlor na utakmici protiv Bilsa obukla dres koji je Juškevova lično za nju dizajnirala.
Prodaja dresova Trevisa Kelsa, broj 87, ove sezone je porasla za preko 400 odsto.