Još sportova
Najveći sponzorski ugovor u istoriji sporta: Ponovo će se točiti pravi šampanjac na podijumu F1
Ponovo će se točiti šampanjac na pobedničkom postolju posle trka Formule 1 posle 3 godine pauze. A zbog toga je potpisan najveći sponzorski ugovor u istoriji sporta, vredan čak milijardu dolara.
Formula 1 je postigla dogovor o potpisivanju najvećeg sponzorskog ugovora u sportu, sa francuskim konglomeratom LMHV (Moet Hennessy Louis Vuitton). Prema saznanjima “Dejli Mejla”, izvršni direktor F1, Stefano Domenikali, završio je višemesečne pregovore i postigao dogovor koji će stupiti na snagu 2025. godine. Ugovor će biti potpisan na deset godina, s godišnjim iznosom uplate većim od 100 miliona dolara.
Prethodne 3 godine se pilo penušavo vino
“Moet & Chandon”, koji je ključni deo LMHV od osnivanja 1987. godine, ponovo će biti deo proslave na podijumu posle 3 godine pauze. Tačnije od 2021. su se u proslavi posle trka Formule 1 koristila proizvodi italijanske vinske kuće “Ferrari Trentino”. Tokom tog perioda posle trka su trojica prvoplasiranih pili penušava vina, osim na trkama na Bliskom Istoku, gde je alkohol zabranjen i tamo se koristila ružina voda.
Novi ugovor sa LMHV biće potvrđen do kraja dana. Ovaj ugovor predstavlja spoj vodećih svetskih brendova – Formulu 1, sa svojom trajnom glamuroznošću, i 75 luksuznih brendova koje LMHV pravi.
Očekuje se da će novi sponzorski aranžman doneti dodatne finansijske mogućnosti timovima. Timovi su obavešteni o razvoju situacije na sastanku F1 Komisije u Faenci, gde je Domenikali podelio radosne vesti.
Formula 1 je u poslednjih nekoliko godina doživela novi porast popularnosti, delom zahvaljujući Netflixovoj seriji “Drive to Survive”, koja je privukla novu generaciju obožavalaca.