Barsa bukvalno ulazi pod kožu svojim navijačima: Kakav genijalan marketinški potez Katalonaca - SoccerSportal
Pratite nas preko:
Barcelona's Raphinha celebrates with Lamine Yamal after scoring his side's 4th goal against Villarreal during a Spanish La Liga soccer match at the La Cerámica stadium in Villarreal, Spain, Sunday, Sept. 22, 2024. (AP Photo/Alberto Saiz)
Stiže lova: Jamal i Rafinja (Foto: Beta/AP Photo/Alberto Saiz)

Fudbal

Barsa bukvalno ulazi pod kožu svojim navijačima: Kakav genijalan marketinški potez Katalonaca

Barselona ne prestaje sa inovacijama i potragom za novim poslovnim putevima kako bi se ovaj klub približio zaradi koju akumuliraju najbogatiji klubovi širom sveta.

Ovog puta ozvaničena je prodaja nove i originalne ideje, kolekcije ograničenih tetovaža kako bi Barsa zauvek ostala ovekovečena na koži svojih navijača.

Ovo je značajan korak ka približavanju novim generacijama i na taj način Barsa postaje prvi globalni brend koji je lansirao zvaničnu kolekciju tetovaža.

Tetovaže su jedan od najpopularnijih svetskih trendova u ovom trenutku, i zato će klub od ovog petka pustiti u prodaju ograničenih 1.899 jedinica, uz koje će biti priložen i službeni sertifikat.

Oni srećnici koji kupe bilo koju od pomenutih tetovaža imaće pristup prednostima, specijalnim popustima i iskustvu na novom i renoviranom stadionu “Spotifi Kamp Nou”.

Кolekcija obuhvata više od 30 dizajnova sa crnim i šarenim mastilom, koji će uključivati i imidže Barse kao što su štit, stadion ili drugi amblematski simboli i slogani.

Pored toga, prvi navijači koji obave kupovinu imaće priliku da se tetoviraju u klupskom šopu, a ostale tetovaže će uraditi studio “Oshun” u svojim objektima u velikim gradovima u Španiji.

Standings provided by Sofascore

Komentari (0)

Dodaj komentar

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena, obavezna polja su označena (*)

Fudbal