Pokazna vežba šta znači marketing: Liverpul od Virca zaradio 6.000.000 € za sat vremena - SoccerSportal.rs
Pratite nas preko:
Florijan Virc, Liverpul; Foto: Beta/AP/Eugene Hoshiko

Fudbal

Pokazna vežba šta znači marketing: Liverpul od Virca zaradio 6.000.000 € za sat vremena

Fudbalski klub Liverpul uspeo je da za samo sat vremena vrati deo investicije u nemačkog vezistu Florijana Virca. I to zahvaljujući – prodaji dresova.

U petak je počela zvanična prodaja novog dresa sa brojem sedam koji će nositi Virc, a interesovanje navijača je bilo neverovatno – dresovi su bukvalno planuli!

Veliki deo uspeha pripisuje se i novom dizajnu koji potpisuje “Adidas”. Kombinacija atraktivnog izgleda, imena velikog pojačanja i euforije među navijačima pokazala se kao dobitna marketinška formula.

Prema prvim podacima, za samo 60 minuta prodato je čak 42.000 dresova, a sa cenom od 148 evra po komadu, Liverpul je inkasirao više od 6,2 miliona evra za manje od jednog sata.

Podsetimo, Florijan Virc je ovog leta stigao iz Bajera Leverkuzen u transferu vrednom oko 140 miliona evra, a već sada pokazuje da će biti i sportski i komercijalni pogodak za “redse”.

Komentari (0)

Dodaj komentar

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena, obavezna polja su označena (*)

Fudbal