
Evroliga
Evroliga objavila zvanične podatke: Evo ko je “uticajniji” – Zvezda ili Partizan
Evroliga se ovog vikenda našla u centru digitalne oluje – i to ne zbog neverovatnih poteza, već zbog “curenja” brojki. Grčki mediji su objavili navodne podatke o pregledima video sadržaja timova na društvenim mrežama, ali se ubrzo ispostavilo da nešto ozbiljno ne štima.
Kako je Evroliga potvrdila, radi se o poverljivom internom izveštaju, koji nije smeo da završi u javnosti. A još gore – brojke koje su procurele nisu bile tačne.
Liga je objavila zvanično saopštenje u kojem najavljuje istragu:
– Trenutno istražujemo izvor neovlašćenog otkrivanja podataka i preduzećemo sve potrebne mere kako se ovakvi incidenti ne bi ponovili – piše.
U pokušaju da vrati kontrolu, Evroliga je rešila da podeli prave brojke za period od 1. jula do 31. decembra 2024, na osnovu analiza firme Blinkfire (Facebook, Instagram – bez storija, i X).
PREGLEDI (u milionima):
- Evroliga ukupno: 376,7 miliona
- Panatinaikos: 90
- Partizan: 84,1
- Crvena zvezda: 73,5
- Žalgiris Kaunas: 63,4
- Real Madrid: 59
- Olimpijakos: 55,2
- Fenerbahče: 50,4
- Barselona: 48,1
- Pariz: 44,8
- (dalje sledi: Baskonija, Monako, Bajern, Makabi, Asvel, Virtus, Efes, Armani i Alba)
Srpski klubovi ozbiljno dominiraju – Partizan drugi, Zvezda treća! Ispred Reala, Barse, Fenera… čak i Olimpijakosa, što sigurno neće proći nezapaženo kod komšija sa juga.
Dakle, društvene mreže su možda virtuelne, ali uticaj je vrlo stvaran. A ako neko sumnja u popularnost, te koliko večiti donose Evroligi – evo brojki, crno na belo (ili crveno, zavisi za koga navijate). Možda sad shvate zašto timovima iz Srbije moraju dati licence.
