Najbolji teniser sveta Novak Đoković je trijumfalno okončao 2023. godinu pobedom na završnom Mastersu u Torinu, a tom prilikom je poručio da nema nameru da se zaustavi ni u 2024.
Srbin ima velike ambicije, ne samo vezane za tenis već i na poslovnom planu za početak nove godine, a u nedelju uveče je samo malo zagolicao maštu javnosti.
– Mogu da dam i neku blagu najavu onoga što ćete videti u Australiji. Tu ću otpočeti novi biznis koji ću promovisati za vreme turnira tamo. U pitanju je novo sportsko piće, moje hidrataciono, sa tim ću krenuti, brend će obuhvatati mnogo različitih proizvoda u oblasti zdravlja i velnesa i tome se radujem. Vreme je da koristim te komercijalne stvari, u tom preduzetničkom smislu – rekao je Đoković.
Velika globalna promocija
Biće to velika globalna promocija partnerstva sa mladom i brzorastućom kompanijom “Voterdrop” iz Beča, čiji je Novak suinvestior i zvanični ambasador (nosio je natpis na ruci). Đoković je početkom godine investirao u ovu kompaniju nekoliko miliona evra, a promocijom proizvoda pokušaće da joj donese i ogromnu zaradu.
Kompanija iz Beča je, inače, godinu dana pre potpisane saradne sa Đokovićem ostvarila zaradu od čak 60 miliona evra, a na tržištu pića prisutni su od 2016. godine kada su ponudili šumeće tablete bez šećera, kao zamenu za slatka, gazirana pića u plastičnoj ambalaži.
Flašica i piće koštaju 50 evra
Đoković će u Australiji promovisati “Mikrolajt”, energetsko piće koje sadži pet elektrolita i devet vitamina i prodaje se u ukusima dinje, borovnice i grejpfruta. Već sada smeša za piće može da se kupi onlajn za oko 1.000 dinara, dok specijalna flašica u kojoj se napitak meša košta 4.500 dinara.
Zahvaljujući specifičnom obliku flašice smanjuje se formiranje otpada, a pritom se podiže i svest o negativnom uticaju slatkih pića.
Inače, Novakovi partneri za svoj proizvod tvrde da je potpuno bez šećera i kofeina.
Zaradio 350 miliona van terena
Nemački mediji pisali su početkom ove godine da je kompanija od Đokovića dobila „značajnu sedmocifrenu” investiciju i da će Srbin biti dugoročni brend ambasador.
Navodno je do dogovora o investiranju i saradnji došlo tokom susreta u Španiji krajem prošle godine i da je sastanak trajao duže od predviđenih 60 minuta.
– Novakova posvećenost zdravom i održivom životu savršeno je u skladu sa našom misijom. Uvereni smo da uz podršku Đokovića možemo da ostvarimo pravi uticaj, duboko uzdrmamo i promenimo industriju pića – kaže Martin Marej, vlasnik i osnivač kompanije.
U svakom slučaju Novak Đoković ovim poslovnim poduhvatom samo uvećava lično bogatstvo. Procenjuje se da je najbolji teniser sveta van terena od raznih poslovnih investicija i sponzorskih ugovora zaradio do sada oko 350 mliona evra.