
Marija Šarapova je u penziji, posvetila se porodičnom životu, ima ćerku, ali se u poslednje vreme sve češće pojavljuje u javnosti.
Dolazi na mečeve, na razne događaje, a daje i neke zanimljive intervjue. Tako je i sada pronašla način da “pecne” Amerikance.
Između redova je rekla da ljude u Americi tenis zanima samo kada se igra u tom delu sveta, kao što je bio slučaj na US openu i dala je interesantan primer.
– Koko Gof je osvojila prvu grend slem titulu u Njujorku. Publika, kultura, sport, moda, svi su bili tu, na jednom mestu. Tri nedelje kasnije, koliko njih zna da je igrala na turniru u Pekingu – rekla je Marija.
Maria Sharapova says tennis has a marketing problem & that 99% of US Open crowd had no idea Coco Gauff was playing in Beijing 3 weeks later:
— The Tennis Letter (@TheTennisLetter) October 14, 2023
“You had Coco Gauff winning her 1st Major at US Open in New York City. The crowd, the bridging culture, sport, fashion, all in that… pic.twitter.com/88d2U6E6OZ
Smatra da je marketing jedan od najvećih problema tenisa.
– Koko je došla do polufinala, izgubila je, ali sam uverena da 99 odsto publike sa US opena nema pojma gde je sledeće igrala. To je jedan od problema – zaključila je Šarapova.
